הצעת מחיר אונליין (בקרוב)

אופטימיזציה לאתרים למה זה חשוב?

אופטימיזציה לאתרים למה זה חשוב?

למה כל אתר צריך לעבור אופטימיזציה ומדוע תמיד יש מה לשפר ולאן להתקדם , במיוחד בתחום הדיגיטל התחרותי ובתחום בניית האתרים .

כבר בניתם אתר שילמתם לאיש מקצוע שיבצע עבורכם את האתר והייתם בטוחים שהכל נעשה לטובתכם ולרמת הדקדקנות הנדרשת, אך כעבור זמן מה אתם מגלים שהאתר עולה לאט , באגים בפיצ'רים שונים באתר , בעיות בעיצוב והכי חשוב – אין כניסות משמע אין לידים / מכירות או הגשמה של הייעוד האמיתי של האתר שלכם .
לאחר ניסיון רב שנים בתחום ואופטימיזציה לעשרות אתרים ולקוחות מהגדולים בשוק , ניכר ההבדל בין רמת הציפיה של הלקוח לבין המוצר הסופי אשר הוא מקבל.
אתרים שמקבלים דירוג מאוד נמוך במד המהירות של מאבחן האתרים " google page speed" , חווית משתמש מאוד ירודה שלא מניעה לפעולה , באגים ותקלות אשר מונעים טכנית פונקציונליות נדרשת באתר ועוד.
כנ"ל גם לגבי אפליקציות ופיתוח מותאם אישית .
מה שהופך אתרים מ-לא פעילים לפעילים – זה לא רק שיווק וקידום , שלצערנו הרב בעלי עסקים משקיעים בתחום הרבה מאוד כסף . אלא , גם הטכניות של האתר – המהירות שהוא עולה , הפורמטים של התמונות , זמן טעינת הסקריפטים השונים באתר וריבוי פלאגינים שנובע מחוסר מקצועיות והבנה אמיתית של המערכת ופיתוח בקוד, הרשו לנו לגלות לכם סוד שהוא גם המוטו שלנו – "לא לכל דבר צריך פלאגין" , כאשר יש הבנה עמוקה בפיתוח ובמערכת מגלים שניתן לבצע פיצ'רים שונים לבקשת הלקוח מבלי להעמיס כמות פלאגינים מאסיבית שבסוף רק תהרוס את האתר ולא תביא אותכם למקומות וליעדים שאליהם אתם שואפים.
אנחנו מומחים בבניית אתרים . אבל הכי חשוב אנחנו מומחים בהרמת אתרים עובדים , ממירים , מוכנים באמת לקידום ושבסוף יגיעו לקהל רחב יותר בצורה אורגנית בגלל שגוגל פשוט אוהב אותם יותר!
אז נכון , לפעמים אנחנו מעדיפים לשלם פחות , אבל מה המחיר בסוף ?
האם להשקיע הון בשיווק וקידום של אתר שלא בנוי נכון מראש? זה כדאי ופיננסי ? חד משמעית לא.

בניית אתרים זהו תחום מקצועי , שצריך ידע והבנה מקצועית אמיתית לפני שמעלים אתר לרשת .
לסיכום אל תקנו חתול בשק , ותלמדו שיש דרכים נפלאות להגיע לקהל רחב וללא תשלום נוסף , אלא בנייה נכונה והעלאת תכנים רלוונטים.

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
מוזמנים להתקשר 050-5248282 או לכתוב מייל info@sgo.co.il

מצטערים, אין אפשרות להעתיק תוכן מן האתר.

הצעת מחיר בקליק

מלאו את הפרטים בטופס וקבלו הצעת מחיר עוד היום!