הצעת מחיר אונליין (בקרוב)

האם אני צריך אתר אינטרנט?

האם אני צריך אתר אינטרנט?

מהו אתר אינטרנט?

אתר אינטרנט הוא כלי שיווקי נהדר לבעלי עסקים ונותני שירות, האתר שלנו הוא נכס לכל דבר ועניין. באמצעות האתר נוכל לפנות לקהל לקוחות רחב יותר, לספק מידע ולהגדיל את הפעילות והמכירות שלנו.

האתר מהווה דלת ראשונית ללקוחות שלנו, האתר מעביר את המסר השיווקי שלנו, ממתג אותנו ונותן מידע ופירוט על השירותים והמוצרים אותם אנו מספקים.

האתר יספק ללקוחות שלנו מידע על המוצרים ועל השירותים שאנו מספקים, הלקוחות יוכלו בקלות לרכוש מוצרים וליצור איתנו קשר וכמובן לחוות את העסק שלנו דרך האינטרנט מבלי לבקר אצלנו בחנות באופן פיזי ולפעמים מבלי לתקשר איתנו בכלל, כל הפעולות והתהליכים יתבצעו באופן אוטומטי ובקלות המירבית!

האתר נועד לספק מענה ללקוחות אשר מעוניינים לבצע התקשרות מרחוק ולכן על האתר להיות קל לשימוש, מהיר ונעים . במידה והאתר לא יהיה בנוי בצורה מקצועית ולא יושקעו בו מאמצים וחשיבה רבה על חווית המשתמש אז האתר – "הנכס" לצורך העניין לא יהיה מניב ולא ינצל את הפוטנציאל האמיתי שלו.

כמובן שישנה חשיבות רבה לאיש המקצוע / סוכנות שתבנה את האתר, אתר טוב נמדד החל מהפאן העיצובי והתאמתו לטכנלוגיות הרלוונטיות כיום, ירידה לפרטים הקטנים ביותר והדמיה של פעולות שונות באתר.
אתר אינטרנט לדוגמא יכול להוות תיק עבודות עבור אמנים ממגוון רחב של תחומים, אתר מכירות לחנויות פיזיות וחנויות אונליין ויכול להיות אתר תדמית שבו נספק מידע ונוביל לקוחות לברר על השירותים שלנו באופן טלפוני וכו'.

האם אני יכול לבנות אתר אינטרנט לבד?

כן, ישנם היום מדריכים שונים ברחבי הרשת חלקם בתשלום וחלקם חינם, במדריכים תוכלו לקבל מידע בסיסי וראשוני אשר יספיק לצורך הקמת אינטרנט בסיסי.
אך, חשוב לשים לב כי אתר אינטרנט דורש תכנון, חשיבה והבנה עמוקה אודות התהליכים של הגולשים שלנו.
כאשר אנו בונים אתר ישנו צורך לחקור את קהל היעד שלנו, לבצע אפיון חווית משתמש UI/UX מותאם לקהל שלנו, למתג את עצמנו בצורה נכונה ולהעביר את המסר שלנו בצורה ברורה ובהתאמה לקהל שלנו.
לכן בסופו של דבר ישנו צורך לוודא שיש ברשותנו את הכלים, הניסיון והיכולת לבנות אתר לבד או שלטווח הארוך ישתלם לנו לשלם לאיש מקצוע / סוכנות אשר ידעו לבצע את התהליך עבורנו ולמקסם את היכולות של האתר שלנו.
הרי בסופו של דבר מדובר על נכס ואם הנכס הוא לא מניב אז אין לו שימוש.

כיצד לבחור סוכנות לבניית אתרים?

כאשר אנו רוצים לבנות אתר חשוב להבין שהתהליך חשוב לא פחות אם לא יותר מהתוצאה.
חשוב שהסוכנות של בניית האתרים מולה נעבוד, תדע לאפיין את האתר שלנו, לאבחן את קהל היעד שיפנה לאתר, תדע למתג אותנו ולדבר ללא מילים עם הקהל שלנו באופן מתמיד.
הייצוגיות שלנו ברשת היא חלק מכריע ברווחים שניצור דרך האינטרנט, ישנם היום פתרונות זולות לבניית אתרים כמו תשלום חודשי למערכות מוכנות מראש / דפים בסיסיים ופרילנסרים.
אך חשוב להבין שכמו בכל תחום, כאשר אנו נבחר לשלם בזול יכול להיות שנשלם על כך ביוקר בהמשך!
לא פעם שאנו מקבלים פניות לתיקון אתרים קיימים בשל בנייה רשלנית וחוסר ידע בסיס של מי שבנה את המערכת, ובנוסף אנו נתקלים לא מעט באתרים שפשוט עומדים להם שוממים ברחבי הרשת – אתרים שלא יודעים לדבר עם קהל הלקוחות הרלוונטי, לא מעבירים את המסר ולבסוף פשוט לא מניבים.

לסיכום

אתר אינטרנט הוא כלי חשוב שיכול לייצר לנו רווחים באופן קבוע, אבל ישנה חשיבות רבה לא פחות בבחירת אנשי המקצוע אשר יקימו אותו עבורנו.

יש לכם שאלות נוספות? תרצו לקבל מאיתנו שיחת ייעוץ ללא עלות? מוזמנים להתקשר – 050-5248282

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
מוזמנים להתקשר 050-5248282 או לכתוב מייל info@sgo.co.il

מצטערים, אין אפשרות להעתיק תוכן מן האתר.

הצעת מחיר בקליק

מלאו את הפרטים בטופס וקבלו הצעת מחיר עוד היום!