הצעת מחיר אונליין (בקרוב)

יתרונות בניית אתר על ידי אנשי מקצוע מנוסים על פני שימוש עצמאי במערכת ניהול תוכן (CMS)

יתרונות בניית אתר על ידי אנשי מקצוע מנוסים על פני שימוש עצמאי במערכת ניהול תוכן (CMS)

הקדמה

בניית אתר אינטרנט היא החלטה חשובה לכל עסק. מערכות ניהול תוכן (CMS) כמו וורדפרס, וויקס ושופיפיי הפכו לנגישות יותר מאי פעם. לפיכך, אנשים רבים בוחרים לבנות את האתר שלהם בעצמם. עם זאת, לא פעם התהליך העצמאי טומן בתוכו אתגרים לא צפויים, וכאן נכנסים לתמונה אנשי מקצוע מנוסים.

בעל\ת עסק קדימה, לקדמת הדיגיטל!

אנו מציעים מענה מקיף לכל צרכי הדיגיטל שלך!
מעיצוב אתרים, בניית אתרים ועד שיווק באינטרנט.
מלא\י את הטופס לשיחת ייעוץ ללא עלות!

בניית אתר תוך התאמה אישית ומקצועיות

כאשר בונים אתר באופן עצמאי על גבי CMS, אפשרויות העיצוב מוגבלות לרוב לתבניות מוגדרות מראש. תבניות אלו, על אף שהן נראות אטרקטיביות, חסרות לעיתים את הייחודיות שהעסק שלך דורש. אנשי מקצוע, לעומת זאת, יוצרים אתרים המותאמים בדיוק לצרכי המותג שלך תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב ופיתוח.

בנוסף, אנשי מקצוע יכולים לשלב פתרונות יצירתיים ופונקציות מותאמות אישית שלא קיימות בתבניות רגילות. לדוגמה, אם העסק שלך זקוק למערכת ניהול לקוחות, אינטגרציה עם כלים ספציפיים, או פונקציות מתקדמות אחרות, אנשי מקצוע יבנו את המערכות האלו בצורה אופטימלית, כך שהאתר יענה על כל הצרכים העסקיים שלך. ניתן לראות דוגמאות לכך באתרים שפיתחנו כמו Mendesia ו- Kolorpen​.

ב- SGO, אנחנו מבינים את הצרכים הייחודיים של כל לקוח ומציעים פתרונות מותאמים אישית שמשלבים יצירתיות וטכנולוגיה מתקדמת. הצוות שלנו מספק את הפתרון הטוב ביותר לכל פרויקט.

קידום אתרים (SEO) מתקדם

בנייה עצמאית עם CMS כוללת לעיתים כלים בסיסיים לקידום אתרים (SEO). אולם, כלים אלו אינם מספיקים למי שמחפש להופיע במקומות הראשונים בגוגל. אנשי מקצוע מבינים את המורכבות של קידום אתרים ומיישמים טכניקות מתקדמות שיעזרו לעלות בדירוגי החיפוש.

ב- SGO, אנו מתמחים בשיפור SEO מותאם אישית לכל אתר. אנו מבטיחים שהתוכן, הקישורים והמבנה הטכני מותאמים לאלגוריתמים של מנועי החיפוש, ומציעים ניטור מתמיד לשיפור ביצועי האתר שלך (SEO מתקדם).

בעל\ת עסק קדימה, לקדמת הדיגיטל!

אנו מציעים מענה מקיף לכל צרכי הדיגיטל שלך!
מעיצוב אתרים, בניית אתרים ועד שיווק באינטרנט.
מלא\י את הטופס לשיחת ייעוץ ללא עלות!

בניית אתר עם חווית משתמש (UX) ועיצוב ממשק משתמש (UI)

חווית המשתמש היא מרכיב קריטי בהצלחת האתר. אתרים שנבנים עצמאית עלולים להיראות פחות מקצועיים או לספק חווית משתמש פחות טובה בשל חוסר הבנה בעקרונות UX ו-UI . אנשי מקצוע מבטיחים עיצוב חווית משתמש מותאמת לכל סוגי המכשירים (רספונסיביות). לפיכך, אנשי המקצוע מספקים חווית גלישה נעימה שמובילה לתוצאות עסקיות.

תמיכה טכנית ושדרוגים

בעיות טכניות עלולות להופיע בכל רגע. איש מקצוע יכול לספק תמיכה טכנית מיידית, לטפל בשדרוגים ובתחזוקה שוטפת, ולוודא שהאתר שלך יפעל בצורה תקינה בכל עת. ב- SGO אנו מספקים לא רק שירותי בניית אתר, אלא גם שירותי תחזוקה ושדרוגים לאורך זמן​.

אבטחה וניהול סיכונים

אבטחת המידע היא נושא חשוב מאוד כיום. אתרים שבנויים עצמאית עלולים להיות חשופים לפרצות אבטחה. אנשי מקצוע יודעים איך להגן על האתר שלך מפני פריצות, מתקפות סייבר, ומניעת דליפת מידע. הם דואגים שהאתר יהיה מאובטח בצורה הגבוהה ביותר.

למה לבחור ב- SGO לבניית האתר שלך?

כשבוחרים ב- SGO אתם מקבלים ליווי מקצועי מהרגע הראשון ועד להשלמת הפרויקט. הצוות המנוסה שלנו יוצר אתרים שמחברים בין עיצוב מתקדם לביצועים מעולים. אנו דואגים לכל שלב – החל מהתאמה אישית של העיצוב ועד להטמעת כלים מתקדמים לקידום אתרים ושמירה על אבטחה מקסימלית​.

נשמח לבנות עבורכם אתר חדשני ומותאם אישית או לשדרג את האתר הקיים כך שיהיה חדשני ומותאם אישית. אל תחכו, האתר המושלם שלכם במרחק קליק אחד!

דברו איתנו

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
מוזמנים להתקשר 050-5248282 או לכתוב מייל info@sgo.co.il

מצטערים, אין אפשרות להעתיק תוכן מן האתר.