הצעת מחיר אונליין (בקרוב)
  • אתרים שגוגל אוהב

    אנו מציעים שירותי בניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר, עם דגש על הפרטים הקטנים שמשנים את התוצאה הסופית. כל אתר שאנו מפתחים עובר תהליך יסודי עם מטרה אחת בראש - להבדיל את לקוחותינו בשוק. האתרים שלנו מעוצבים לספק חוויית משתמש מרהיבה (UI/UX) שלא תשאיר את הגולשים אדישים, ומקלים על תהליך המרת הגולשים ללקוחות. כמו כן, האתרים שלנו בנויים עם תשתית SEO מתקדמת שמבטיחה דירוגים גבוהים במנועי חיפוש - אתרים שגוגל אוהב.

  • יודעים למכור באינטרנט

    פיתוח חנויות אינטרנטיות שעושות את העבודה בשבילך! אנו מתמחים בהקמת פלטפורמות מסחר אלקטרוני מתקדמות, שמאפשרות ניהול יעיל של הזמנות ומלאי. כל חנות שלנו מגיעה עם מגוון פיצ'רים חכמים להגדלת מכירות, כולל ניטור עגלות נטושות וכלים אוטומטיים לשיווק יעיל. השיטה שלנו מוכחת להגדלת המחזור העסקי ומשיגה תוצאות מעולות בתחום המסחר הדיגיטלי.

  • מכירת קורסים אונליין

    פיתוח ובניית אתרי קורסים שמקלים על הלמידה אונליין. הפתרונות שלנו מעודדים למידה נוחה ויעילה, מתוך הבנה שהטכנולוגיה צריכה לתמוך בחוויית למידה ולא להקשות עליה. בזכות פיתוח ייחודי, אנו מאפשרים למורים להעביר את הידע שלהם בצורה ברורה וממוקדת, ולתלמידים לקבל את החומר הלימודי בצורה יעילה ונוחה. אתרי הקורסים שלנו כוללים פיצ'רים טכנולוגיים מתקדמים שמסייעים בבניית מערך למידה מקיף, המאפשר מעקב אחר התקדמות התלמידים ומתן פידבק מהיר.

  • מאחסנים אצל המומחים

    אתרים מובילים דורשים שירותי אחסון ברמה הגבוהה ביותר. אנו מספקים שירותי אחסון אתרים מתקדמים ומהירים, הכוללים מערך אבטחה מתקדם, תעודת SSL חינם, תיבות מייל ללא הגבלה, זיכרון מטמון מהיר במיוחד, ושטח אחסון מבוסס SSD. לשרת יש 99% Up-time, כדי להבטיח שהאתר שלך יהיה זמין ופעיל כמעט תמיד.

השירותים שלנו

אנו מלווים עסקים ומיזמים מרגע האפיון ועד להשקה, תוך הצעת שירותי פיתוח, עיצוב, ותחזוקת אתרים ומערכות. צוותנו מקצועי ומנוסה מתחייב לספק פתרונות איכותיים שיעזרו לך להשיג תוצאות מרשימות ולהבטיח הצלחה ארוכת טווח לעסק שלך.

בניית אתרים שגוגל אוהב:
פתרונות דיגיטליים מובילים

SGO, שהוקמה על ידי ליטל ונתנאל, שני יזמים מעולם ההייטק עם תשוקה לטכנולוגיה וחדשנות, מתמחה בפיתוח אתרים שמותאמים במיוחד לדרישות גוגל ומערכות החיפוש המודרניות. המומחיות שלנו נובעת משילוב של טכנולוגיה חדשנית, ידע עשיר בקידום אתרים אורגני (SEO) והתמקדות בחוויית משתמש מעולה (UI/UX), מה שמבטיח שהאתרים לא רק יראו טוב אלא גם ישרתו אתכם ברמה הגבוהה ביותר.

אנו גאים להציע גישה מקיפה לכל הצרכים שלכם בדיגיטל: מבניית אתרים ועד תחזוקתם, כולל עיצוב ייחודי, אחסון אתרים בשרתים מהירים, פיתוח אפליקציות, פתרונות אופטימיזציה לאתרים קיימים ועוד. כל זאת תוך שמירה על עקרונות של שקיפות מלאה ובקרה שלכם על כל התהליכים.

ב-SGO, אנו מזמינים אתכם לקחת חלק בחוויה ששונה מכל מה שהכרתם עד כה. אם אתם מחפשים שותף אמין שיעזור לכם להשיג תוצאות משמעותיות ולגדול בעולם הדיגיטלי, צרו קשר עוד היום ותתחילו לראות את ההבדל כבר מהמפגש הראשון.

סוכנות לבניית אתרים מובייל

פרויקטים אחרונים

צפו במגוון הפרויקטים המובילים שלנו וגלו איך אנחנו מעניקים פתרונות חדשניים ומעוצבים לכל לקוח.

horizon-mockup

Horizon

פיתוח ועיצוב אתר קורסים למכללת Horizon האופק שלך לקריירה בהייטק

תמונת פרויקט - SGO בניית אתרים

ECOMEDGE

פיתוח אתר בעל חווית משתמש ייחודית לסוכנות השיווק הבינלאומית ECOMEDGE

פרויקט בניית אתרים

Gdispensers

פיתוח ועיצוב אתר מכירות בינלאומי רב לשוני ובעל מס' מטבעות שונים.

ngaesthetics-e1683552958311

NG - New generation of feeling

עיצוב ופיתוח אתר קטלוג עבור חברת NG מוצרי אסטתיקה וקוסמטיקה.

liatbeer

ליאת באר

עיצוב ופיתוח אתר תדמית עבור משרד אדריכלות ועיצוב פנים ליאת באר.

salesmanappmockup

SalesmanApp

פיתוח ועיצוב בהתאמה אישית אתר קורסים והמרה לאפליקציה עבור Salesman מאמן המכירות הדיגיטלי שלך

neshchackim

מכללת הסייבר שחקים

עיצוב ופיתוח מערך למידה אונליין ואתר תדמית עבור מכללת הסייבר שחקים.

my vort

MyVort

פיתוח ועיצוב בלוג מתקדם להעלאת דברי תורה ושיתוף סיפורים אישיים.

Circonnect

Circonnect

פיתוח מערכת ליצירת אירועים בתחום הקרקס. ניתן לבחור אומנים וליצור אירוע לגמרי לבד !

עוד פרויקטים

מסע משותף להצלחה שלך!

הצוות שלנו ילווה אותך בכל שלב, מהאפיון ועד ההשקה, חוויית שירות בלתי נשכחת שתעזור לך להגשים כל יעד.

לקוחה מרוצה בניית אתרים

יחד לדרך משותפת

אם אתם חולמים על עסק מצליח, הגיע הזמן לעשות את זה בפועל! הצטרפו אלינו למסע שיגשים את חלומותיכם העסקיים. נעבוד יחד לבניית אתר אינטרנט מנצח שיבליט את ייחודיות העסק שלכם, עם חוויית משתמש מעולה ועיצוב שמשאיר חותם. הכול מתחיל כאן ועכשיו – צרו קשר!

לקוחות מספרים

גלו מה לקוחותינו אומרים עלינו! קראו עדויות אמיתיות מלקוחות שחוו את השירותים שלנו ובחרו לשתף בחוויותיהם.

סיפורי הצלחה

הצטרפו לרשימת לקוחות מרוצים שכבר חוו את השירות שלנו. קראו מה הם חושבים וגלו איך עזרנו להם להשיג את מטרותיהם!

מגזין בניית אתרים מקצועי

הישארו מעודכנים במגמות והטכניקות החדשות בתחומי בניית אתרים, עיצוב וחווית משתמש, שיווק וקידום אורגני ועוד. מגזין מקצועי שמספק מידע ערך על כל הקשור לעולם הדיגיטל.

שאלות ותשובות בניית אתרים

שאלות ותשובות נפוצות בנייה ופיתוח אתרים, בחירת בונה האתרים הנכון עבורך ויתרונות אתר אינטרנט לעסק שלך

אתר אינטרנט הוא חיוני לכל עסק בעידן הדיגיטלי. הוא משמש כפנים של העסק שלך ומהווה נכס אסטרטגי להשגת לקוחות חדשים ולבידול מול המתחרים. באמצעות אתר מעוצב היטב ומתוחזק ניתן להבטיח חוויית משתמש מרשימה שתעודד חזרה ושמירה של לקוחות, ותשפר את תדמית העסק מול קהל היעד שלך.

בחירת חברת בניית אתרים צריכה להתבצע בקפידה. בחר בחברה שתוכל לספק לך מענה מקיף לכל הצרכים שלך בדיגיטל, מבנייה ועיצוב ועד תחזוקה ושיווק. מחפשים חברה עם מוניטין חזק, ניסיון רב ודוגמאות לפרויקטים מוצלחים. חשוב לוודא שהפלטפורמה שהם מציעים היא גמישה וידידותית למשתמשים, כך שתוכל לנהל את האתר בקלות גם בלי ידע טכני מתקדם. היתרון של חברה שמאפשרת גישה נוחה ועצמאית לניהול האתר הוא חיוני לכל בעל עסק שרוצה לשלוט בתוכן ובפונקציונליות של אתרו ללא תלות בגורמים חיצוניים.

אופטימיזציה היא תהליך שמטרתו לשפר את מהירות הטעינה והביצועים של האתר. זה חיוני מכיוון שמהירות טעינה מהירה משפרת את חוויית המשתמש ומעלה את מדד השביעות רצון של הלקוחות, וכמו כן תורמת לשיפור הדירוגים במנועי החיפוש.

עיצוב ומיתוג אפקטיביים יעזרו לעסק שלך לבלוט בשוק תחרותי, ליצור רושם ראשוני חזק ולבנות קשר עם הלקוחות. חווית משתמש מעולה ועיצוב נעים לעין מגבירים את סיכויי ההמרה, מניעים את המשתמשים לפעולה והופכים אותם ללקוחות נאמנים. זה מאפשר לך להעביר מסרים ברורים ולשפר את תדמית העסק בעיני הקהל שלך.

אחסון אתרים הוא בעצם תנאי לקיום אתר ברשת, כמו במחשב הפרטי שלנו שבו אנו מאחסנים את הקבצים, תיקיות, תמונות וכו' שאלו זמינים לנו מתי שרק שנרצה וללא הדיסק הקשיח של המחשב הם לא יוכלו להתקיים, כך גם האתר שלכם צריך מקום ברשת שיהיה לו ל"בית" ויהיה זמין עבורכם ועבור לקוחות העסק שלכם בכל מקום ובכל זמן.

אנו מציעים ללקוחותינו אחסון בשרת מהיר ואיכותי המאפשר לאתר שלך להיות זמין ללקוחותיך 24/7.

תחזוקת האתר כוללת עדכונים רגולריים, אבטחה מוגברת ותיקונים שוטפים. השירות שלנו כולל גם ניטור בזמן אמת של ביצועי האתר ותגובה מהירה לכל תקלה או בעיה טכנית.

אנו משתמשים בטכנולוגיות חדישות כמו HTML5, CSS3, ו-JavaScript, ובפלטפורמות כמו WordPress לבנייה מותאמת אישית של אתרים.

קידום אורגני מתמקד בשיפור הדירוג במנועי החיפוש באופן טבעי ומחזיק מעמד לאורך זמן, בעוד קידום ממומן מבוסס על תשלום ומביא תוצאות מהירות אך לתקופה מוגבלת. הקידום האורגני יעיל יותר לטווח הארוך מבחינת עלויות ותוצאות.

מצטערים, אין אפשרות להעתיק תוכן מן האתר.

הצעת מחיר בקליק

מלאו את הפרטים בטופס וקבלו הצעת מחיר עוד היום!